021-28425017

کار دانشجویی در کرج | همین الان با حقوق و مزایای مناسب استخدام شو

کار دانشجویی در کرج
آنچه در این صفحه می‌خوانید

کار دانشجویی در کرج چه نوع کاری است؟

کار دانشجویی به فعالیت‌هایی اطلاق می‌شود که دانشجویان برای کسب تجربه و مهارت در زمینه‌ای که به آن علاقه دارند انجام می‌دهند. این نوع کار مناسب زمانی است که دانشجو در حال تحصیل بوده و نمی‌تواند به صورت تمام وقت مشغول به کار باشد. شهر کرج، به‌عنوان یکی از کلان‌شهرهای کشور، مراکز آموزش عالی بسیاری را در خود جای داده و میزبان ده‌ها هزار دانشجو از نقاط مختلف است. از این رو دانشجویان برای تامین بخشی از هزینه‌های تحصیل نیاز به کار دانشجویی در کرج دارند. برخی از کارهای دانشجویی در این شهر عبارتند از: کارهای اداری-دفتری، کافی‌شاپ‌ و رستوران، فروش و بازاریابی یا کارهای پاره‌وقتی مثل تدریس. کدام شغل دانشجویی مناسب شماست؟ برای انتخاب کار دانشجویی مناسب ابتدا باید با انواع و ویژگی‌های این نوع کار آشنا شوید. اما قبل از آن در جدول زیر انواع پلن‌های کار دانشجویی را با مرور می‌کنیم.

 

نوع کار توضیحات
کارهای حضوری (فول تایم) کار به صورت حضوری مناسب برای دانشجویان دانشگاه‌های مجازی و سایر دانشگاه‌ها
کارهای نیمه حضوری امکان کار به صورت حضوری همراه با دورکاری + درآمد مناسب برای زمان دانشجویی
کارهای نیمه‌ وقت فرصت مناسب برای اشتغال به کار برای سه روز در هفته (به صورت حضوری)
کارهای پاره‌ وقت مناسب دانشجویان ساکن شهرهای اطراف کرج مثل تهران، شهریار، هشتگرد و غیره

ویژگی‌های کار دانشجویی در کرج

این روزها شرایط کار برای دانشجویان کرج فراهم است. در کنار مشاغلی از جمله ویزیتوری یا فروشندگی تا کار در دفاتر اداری شرکت‌ها؛ بسیاری از مشاغل از جمله استارتاپ‌های حوزه فناوری مشغول استخدام دانشجو هستند. اما یک کار خوب و آینده‌دار چه ویژگی دارد؟

  • ساعات کاری منعطف: شغل دانشجویی باید ساعات کاری منعطفی داشته و با ساعات کلاسی دانشجو تداخل نداشته باشد.
  • حقوق مناسب: کار برای دانشجو باید عایدی مناسبی داشته باشد. به نوعی که هزینه‌های ثابت و جاری وی را پوشش دهد.
  • آموزش یک حرفه: کار دانشجویی باید آموزنده هم باشد. به این معنی که دانشجو را با یک مهارت پولساز و پرمخاطب آشنا شود.
  • امکان ارتقاء شغلی: دانشجویان باید شغلی را انتخاب کنند که امکان ارتقاء و رسیدن به مدارج بالاتر را داشته باشد.

چه مشاغلی برای کار دانشجویی مناسب هستند؟

کار پاره وقت دانشجویی در کرج فرصت‌ مناسبی برای ادامه تحصیل، کسب درآمد و تجربه است. برخی از مشاغلی که برای کار دانشجویی مناسب هستند شامل خدمات کامپیوتری، فروشندگی در فروشگاه‌ها، کار در رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها، آموزش زبان به صورت تدریس خصوصی و مراقبت از کودک و سالمندان است. اما کار مناسب دانشجو باید متناسب با آینده شغلی و کاری وی انتخاب شود. این روزها با گسترش کسب و کارهای آنلاین و نیاز آن‌ها به دریافت خدمات، مشاغل بسیاری به صورت پاره وقت یا نیمه حضوری در این حوزه شکل گرفته است. به طور مثال یکی از حیاتی‌ترین نیازهای کسب‌وکارهای آنلاین برای دیده شدن و فروش بیشتر، نیاز به تولید محتواست. در دنیای دیجیتال، روزانه میلیون‌ها صفحه اینترنتی ساخته می‌شوند که تمام آن‌ها نیاز به تولید محتوا در سبک‌های مختلف متنی، ویدئویی، صوتی و تصویری دارند. یادگیری فنون تولید محتوا فرصت مناسبی برای کسب تجربه و ورود به این بازار پر سود است.

کارآموزی تولید محتوا 

ما معتقدیم بها دادن به نسل جوان پشتوانه‌ای است برای تضمین آینده. به همین دلیل از خودمان شروع می‌کنیم! می‌پرسید چطور؟ با آموزش به کارجویان مبتدی و فراهم آوردن شرایط استخدام این افراد. ما در محتوانت دائما به دنبال دانشجویان مستعد اما کم تجربه در زمینه تولید محتوا هستیم تا با انتقال تجربیاتمان به آن‌ها، امکان استخدام بلند مدت‌شان را داشته باشیم. شما دانشجویان با انگیزه می‌توانید با کارآموزی تولید محتوا در مجموعه محتوانت، ضمن عدم پرداخت هیچگونه هزینه‌ای، می‌توانید کاربردی‌ترین آموزش‌های بازار را ببینید و حقوق و پاداش نیز دریافت کنید. پس تا دیر نشده از لینک استخدام کارآموز تولید محتوا در کرج دیدن کنید و برای پیوستن به جمع ما، فرم مربوطه را پر کنید.

نویسندگی؛ بهترین کار پاره وقت دانشجویی است

نویسندگی می‌تواند بهترین کار پاره وقت برای دانشجویان باشد. این شغل علاوه بر این که به شما امکان بروز خلاقیت و تفکر را می‌دهد، کمک می‌کند تا مهارت‌های نوشتاری و ارتباطاتی خود را تقویت کنید. همچنین، شغل پاره وقت نویسندگی در کرج به شما کمک می‌کند تا در زمینه‌های مختلف اطلاعات مفیدی کسب کرده تا بهترین راهکارها را برای حل مسائل پیدا کنید. همچنین، کار نویسندگی می‌تواند امکان تبدیل شدن به متخصص در حوزه‌ای خاص را بدهد و در آینده، فرصت‌های شغلی بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر فردی علاقه‌مند به یادگیری هستید و از کار با کامپیوتر (تایپ و وبگردی) خسته نمی‌شوید، شانس‌تان را برای این کار پاره وقت دانشجویی بسنجدید؛ با کلیک روی لینک آزمون استخدام نویسنده محتوا در آزمون شرکت کنید.

دوره آموزش تولید محتوا

اگر اهل وبگردی باشید با جستجوی واژه دوره آموزش تولید محتوا، مجموعه‌هایی را پیدا می‌کنید که با تبلیغات بسیار، سعی در جذب افراد علاقه‌مند به محتوانویسی دارند. این مجموعه‌ها با دریافت مبالغ زیادی تلاش می‌کنند تا مفاهیم تولید محتوا را به افراد علاقه‌مند آموزش دهند؛ دریغ از اینکه مباحث آموزش داده شده کاربردی در بازار کار این روزهای ما ندارند. اما برخلاف سایرین، محتوانت تلاش می‌کند با برگزاری دوره آموزش تولید محتوا در کرج با نام دوره کارآموزی در کرج ، قدم بلندی در راستای آموزش کاربردی‌ترین نکات تولید محتوا (به اصطلاح، نکات کف بازاری) به دانشجویان بردارد. اگر به دنبال کار دانشجویی هستید اما تجربه کافی در این زمینه ندارید می‌توانید از این فرصت استثنایی برای پیوستن به تیم محتوانت استفاده کنید. ما در مجموعه محتوانت خدمات گسترده‌ای مثل طراحی سایت، سئو، ساخت موشن و … را انجام می‌دهیم.

کار دانشجویی در کرج

کار دانشجویی نویسندگی مناسب چه افرادی است؟

کار دانشجویی نویسندگی، برای افرادی مناسب است که علاقه‌مند به یادگیری یک شغل پردرآمد و کم‌دردسر هستند. این کار برای دانشجویان تمام رشته‌های تحصیلی به ویژه دانشجویان رشته مترجمی زبان انگلیسی مفید است. این کار نیمه حضوری در کرج باعث افزایش درآمد و توانمندی‌های علمی دانشجویان می‌شود. البته دو ویژگی تسلط نسبی به زبان انگلیسی و ترجمه، در کنار سرعت تایپ متوسط، عاملی برای موفقیت و کسب درآمد بیشتر در این کار پاره وقت است.

اگر به دنبال فرصتی برای افزایش دانش، یادگیری شغلی پردرآمد و کسب مهارت در نویسندگی هستید، کار دانشجویی نویسندگی بهترین گزینه برای شماست.

پیش‌نیازهای شغل پاره‌وقت دانشجویی

برای شغل پاره وقت دانشجویی باید به دنبال شرکت‌های معتبر باشید. تعداد این شرکت‌ها بسیار محدود است و با جستجوی واژه “کار دانشجوی نویسندگی” نمونه‌هایی از آن‌ها را پیدا می‌کنید. در مرحله بعد برای استخدام باید حداقل‌هایی را داشته باشید. این حداقل‌ها در شرکت‌های مختلف متفاوت است اما به طورکل شامل موارد زیر است:

حداقل سن ۱۸ سال، داشتن حداقل مدرک دیپلم یا معادل آن، داشتن توانایی کافی برای کار طولانی مدت با کامپیوتر، داشتن مهارت‌های ارتباطی و قابلیت کار تیمی، داشتن ظاهری مناسب و حسن اخلاق. همچنین، از برخی دیگر از پیش‌نیازها می‌توان به داشتن سوابق کاری مرتبط نیز اشاره کرد.

کار دانشجویی در کرج

محتوانت؛ مرکز کار دانشجویی پاره وقت درکرج

محتوات به عنوان یکی از مراکز تخصصی تولید محتوای متنی در کشور شرایطی را برای همکاری با دانشجویان در کرج فراهم کرده است. دفتر مرکزی محتوانت در مهرشهر کرج واقع شده و دسترسی به آن با خودرو شخصی و سیستم حمل و نقل عمومی(مترو، تاکسی و اتوبوس) به‌راحتی فراهم است. تعداد زیادی از نویسندگان محتوانت را دانشجویان شاغل در دانشگاه‌های این شهر و شهرهای اطراف مثل تهران تشکیل می‌دهند. ما به صورت مستمر و از طریق اطلاع‌رسانی در وب سایت‌های کاریابی مثل جابینجا درحال جذب نویسنده هستیم.

از دیگر مزایای این مجموعه برای انتخاب کار نیمه وقت دانشجویی عبارتند از:

  • یادگیری کامل یک شغل پرسود و پرکشش در بازار
  • شغل نیمه حضوری (امکان دورکاری 3 روز در هفته)
  • مناسب بودن برای دانشجویان آقا
  • محیطی جوان و پویا
  • امکان ارتقای شغلی
  • پرداخت حقوق مکفی بدون نیاز به رفت و آمد به شهرهایی مثل تهران
  • قراردادهای بلند مدت برای تأمین امنیت شغلی

استخدام کارمند مسلط به زبان انگلیسی در کرج

تا به اینجا، کار دانشجویی در کرج و مزایای آن را توضیح دادیم و مجموعه محتوانت را به عنوان مرکز کار دانشجویی معرفی کردیم. در این مجموعه، عناوین شغلی زیادی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است. یکی از این عناوین، استخدام کارمند مسلط به زبان انگلیسی در کرج است. اگر به ترجمه متون انگلیسی مسلط هستید می‌توانید از لینک استخدام برای پیوستن به مجموعه ما استفاده کنید. پس از پرکردن فرم استخدام کارمند مسلط به زبان انگلیسی در کرج، نتیجه آن توسط کارشناس بررسی شده و در صورت فراهم بودن شرایط همکاری، برای مصاحبه حضوری دعوت می‌شوید. در صورت پذیرش در مصاحبه حضوری، زمان عقد قرارداد با شما مشخص خواهد شد.

در صورتی که تسلط شما روی زبان نسبی است و تجربه کافی در این زمینه ندارید می‌توانید برای عنوان شغلی استخدام کارمند آشنا به زبان انگلیسی در کرج فرم پر کنید. این شیوه از استخدام نیز شامل آزمون آنلاین و مصاحبه حضوری است. اگر به دنبال کار دانشجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای استخدام کارمند آشنا به زبان انگلیسی در کرج همین حالا به لینک ثبت نام مراجعه کنید.

انواع پلن‌های محتوانت برای استخدام دانشجو

قبل از شروع همکاری با محتوانت به عنوان دانشجو و عقد قرارداد، باید با انواع پلن‌های همکاری ما آشنا شوید. ما در محتوانت بر اساس شهر محل سکونت دانشجو و برخی از شرایط عمومی مثل بعد مسافت، یکی از پلن‌های جذاب زیر را پیشنهاد می‌دهیم.

کار دانشجویی فول تایم

این پلن شامل 6 روز کاری در هفته و به صورت حضوری خواهد بود. این پلن بالاترین سطح درآمدی را خواهد داشت و مناسب افرادی است که تمام روزهای هفته را در محل دفتر محتوانت حضور داشته باشند.

کار دانشجویی نیمه حضوری

این پلن به صورت 3 روز حضوری و 3 روز دورکار (در منزل) است و پرطرفدارترین پلن همکاری ما با دانشجویان است.

کار دانشجویی نیمه وقت

در این پلن، تنها 3 روز در دفتر محتوانت حضور دارید (دورکاری ندارید) و حقوق آن هم نصف پلن‌های کاری دیگر است. این پلن مناسب دانشجویانی است که امکان کار نیمه حضوری را ندارند.

کار دانشجویی پاره وقت

این پلن استخدامی مناسب دانشجویانی از شهرهای نزدیک مثل تهران، قزوین و غیره است که با صلاحدید مجموعه می‌توانند به صورت پاره وقت با محتوانت همکاری کنند.

کار دانشجویی در کرج

نحوه شرکت در آزمون استخدام نویسنده محتوا

برای استفاده از مزایا کار پاره وقت دانشجویی در کرج باید از طریق ورود به لینک استخدام نویسنده محتوا در آزمون شرکت کنید. در این صفحه باید به سوالات پرسیده شده پاسخ دهید. این سوالات به شکلی کاملا ساده و به دو زبان فارسی و انگلیسی تعبیه شده و عاملی برای سنجش توانایی‌های نویسندگی و ترجمه شماست. برای پاسخ دادن حداکثر یک ساعت فرصت دارید و باید این زمان را برای شرکت در آزمون خالی بگذارید. پس از ورود اطلاعات و پاسخگویی به سوالات، دکمه ارسال را بزنید تا اطلاعات شما توسط کارشناسان ما دریافت شود. در مرحله بعد نتایج توسط تیم محتوانت بررسی و در صورت پذیرش به سرعت با شما تماس گرفته می‌شود (نیاز به پیگیری شما نیست).

پاسخ به سوالات متداول شما

بهترین شغل دانشجویی پاره وقت کدام است؟

یک شغل دانشجویی پاره وقت باید از لحاظ زمانی منعطف بوده و در کنار آموزش یک مهارت درآمدزا، منبع درآمد مناسبی برای دانشجو باشد

درآمد شغل نویسندگی چقدر است؟

این درآمد به میزان ساعات کاری دانشجو و کیفیت متن نوشته شده بستگی دارد. هر چه زمان بیشتری برای نوشتن بگذارید و کیفیت متن نوشته شده را افزایش دهید، درآمد قابل توجهی خواهید داشت.

کار دانشجویی بیمه دارد؟

این نوع کار شامل بیمه اجباری کارفرما نیست. اما دانشجو می‌تواند به صورت خویش فرما (مستقل) خودش را بیمه دانشجویی تامین اجتماعی کند.

برای شغل پاره وقت نویسندگی باید مدرک زبان داشته باشیم؟

خیر. برای استخدام نویسنده در مجموعه محتوانت، نیازی به مدرک زبان نیست اما داشتن آن مزیت محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط را بخوانید

4.7/5 – (17 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *