021-28425017

سئو در کرج

سئو در کرج، فرصتی برای رونق کسب و کار آنلاین شماست

با گسترش اینترنت و نفوذ روزافزون آن در زندگی انسان، فضای جدیدی به وجود آمد که به عنوان یک فرصت جدید برای کسب و کارها تلقی شد. شرکت‌های زیادی با فعالیت در این فضا، توانستند به یک مجموعه مخاطب عظیم دست پیدا کنند و میزان فروش محصول یا خدمات خود را افزایش دهند. یکی از بهترین روش‌های بازاریابی برای پیش افتادن از رقبا، سئو سایت یا بهینه‌سازی است که به افزایش رتبه شما در نتایج جستجوی گوگل کمک می‌کند. اما با افزایش رقابت و به جهت هدفمند شدن این فرایند، اخیرا خدمات سئو به صورت محلی و لوکال نیز ارائه می‌شوند. محتوانت با داشتن یک تیم متخصص و باتجربه در زمینه خدمات سئو، بهترین خدمات سئو در کرج را به همشهریان خود ارائه می‌دهد. اگر به سئوکار در کرج نیاز دارد همی سفارش سئو در کرج را ثبت باشید.

چرا به سئو نیاز داریم؟

امروزه بیشتر بازاریابان و صاحبان کسب و کار بر این امر واقف هستند که سئو نقشی مهمی در افزایش بازدید و تعداد ورودی‌های گوگل ایفا می‌کند. در واقع،‌ بی‌توجهی به فاکتورهای مهم بهینه‌سازی ، باعث از دست رفتن درصد زیادی از بازدیدهای ارگانیک خواهد شد. اما اگر بخواهیم بحث افزایش بازدید و ترافیک سایت را کنار بگذاریم، دلایل دیگری وجود دارد که شما باید به سئوی سایت توجه داشته باشید.

سئو تا چه زمانی ماندگاری دارد؟

پیش از پاسخ به این سوال، باید بدانید که صفحه اول گوگل به یک میدان جنگ تبدیل شده که تمامی سایت‌ها و کسب و کارها به دنبال رسیدن به آن هستند. در نتیجه رسیدن به این هدف ساده نبوده و به زمان و هزینه احتیاج خواهد داشت. اما در صورتی که به صفحه اول گوگل برسید، ماندگاریتان به شکل و میزان فعالیتتان بستگی خواهد داشت. این کار نیازمند استفاده از مشاوره یک سئوکار، تولید محتوای پی‌درپی و لینک‌سازی‌های اصولی است و تنها با به‌روزرسانی مداوم، امکان ماندگاری در صفحه اول ممکن است.

سئو داخلی On-Page

در این بخش از خدمات سئو، بیشتر روی بهبود عناصر داخلی سایت تمرکز می‌کنیم. از جمله اقدامات محتوانت در این زمینه می‌توان به افزایش سرعت لود، لینک‌سازی داخلی، استفاده از عناوین و توضیحات متای مناسب، انتخاب کلمات کلیدی هدفمند اشاره کرد. اما تولید محتوای یونیک و اختصاصی، پادشاه سئوی داخلی است که محتوانت با داشتن نویسندگانی متخصص در این زمینه، بهترین بازیگر تئاتر نویسندگان کرج محسوب می‌شود

سئو خارجی

سئو خارجی Off-Page

در سئوی خارجی، تمرکز اصلی روی دریافت سیگنال‌های مثبت از سایت‌های دیگر گذاشته می‌شود تا با نظر مثبت گوگل همراه شود. البته این کار نیازمند تخصص و تجربه بالایی است و اگر به صورت اصولی صورت نگیرد، می‌توان خسارات جبران‌ناپذیری وارد کند. اقدامات محتوانت در این زمینه شامل لینک‌سازی خارجی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، انتشار رپورتاژ و … می‌شود

سئو تکنیکال

بخش فنی سئو یکی از مهم‌ترین مراحل این فرایند است که در آن بیشتر روی استاندارد‌سازی قالب و ایجاد شرایط لازم برای بهتر ایندکس شدن، تمرکز می‌شود. در واقع سئوی فنی از بحث محتوا کاملا مجزا است و به زیرساخت‌ها می‌پردازد. شاید لازم باشد در کدها تغییراتی ایجاد شود یا حتی در شرایطی خاص نیاز به طراحی صفحاتی جدید باشد(همکاران ما برای طراحی سایت در کرج راهنماییتان خواهند کرد)

مراحل بهینه‌سازی سایت

برای اینکه یک وب سایت پرترافیک در کرج داشته باشید، باید طبق برنامه‌ریزی از پیش تعریف شده عمل کنید. در صورتی که محتوانت را شریک کسب‌وکارتان بدانید، سایت شما طبق مراحل زیر سئو می‌شود.

تدوین استراتژی محتوا

سئو تکنیکال تمام صفحات

سئو داخلی تمام صفحات

تولید محتوای سئو شده

بهبود سئو خارجی

دریافت لینک‌ خارجی

استخدام سئو کار در کرج

برای بهبود وضعیت سایت باید از یک سئو کار در کرج کمک بگیرید. این فرد می‌تواند با ریزبینی، نقاط ضعف و قوت سایت را تشخیص داده و مانند یک پزشک نسخه مناسب با حال و روز سایت شما بنویسد. ما در مجموعه محتوانت تیمی از سئوکاران باتجربه‌ را در کنارمان داریم تا به رشد کسب و کار شما در فضای دیجیتال کمک کنند. اگر به دنبال استخدام سئو کار در کرج هستید ما به شما محتوانت را پیشنهاد می‌دهیم. چرا؟! چون از فرایند سخت و نفسگیر استخدام یک سئوکار ماهر باخبریم. باید بدانید که جدای از مباحث مالی، تایید صلاحیت فردی که توانای‌های لازم برای رشد کسب و کار شما را داشته باشد بسیار مهم است. با کمک محتوانت می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای بهترین سئوکار را همراهتان داشته باشید. شرایط سخت در مصاحبه و گزینش نیروی ماهر در مجموعه محتوانت باعث شده است تا برای تمام نیازهای شما در حوزه دیجیتال مارکتینگ، افرادی متخصص داشته باشیم.

تیم محتوانت تمام خدمات سئو در کرج را با روش کلاه سفید ارائه داده و از این بابت هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت. در روش کلاه سفید سئو، تمامی اقدامات بر اساس استانداردهای گوگل انجام شده و تمام این فرایند به شکل طبیعی و بر اساس جلب رضایت کاربر پیش می‌رود. به همین دلیل می‌توانید سفارش سئو وب سایت در کرج را بدون معطلی، همین حالا ثبت کنید.

دلایل اهمیت سئو در کسب و کار شما

خدمت سئو در کرج چه تاثیری روی موفقیت شما دارد؟

بهبود تجربه کاربری

سئو علاوه بر افزایش رتبه و تمام مزیت‌هاییی که دارد باعث بهبود تجربه کاربری می‌شود

افزایش ترافیک ورودی

حدود 60 درصد از بازدیدکنندگان سایت، از طریق گوگل با شما آشنا می‌شوند

بازدید بهینه از گوگل

بازدیدکنندگان جذب شده از طریق سئو، هدفمندتر هستند

دیده شدن در شهر و محله

داشتن رتبه در نتایج محلی، باعث افزایش مشتری و فروش خواهد شد

افزایش اعتبار کسب و کار

سئو اعتماد و اعتبار برند شما را قوت می‌بخشد

کاهش هزینه تبلیغات

سئوی اصولی نسبت به سایر روش‌های بازاریابی، کم هزینه تر بود و ترافیک بیشتری جذب می‌کند

بهترین مرکز سئو در کرج کجاست؟

اگر برای شما این سوال پیش آمده که بهترین مرکز سئو در کرج کجاست و چطور می توانید چنین مجموعه ای را پیدا کنید باید بگوییم که محتوانت به دلیل داشتن ویژگی‌های زیر یک گزینه عالی به شمار می رود:

  1. بیش از ده سال سابقه سئو در کرج برای سایت های مختلف 
  2. استفاده از نیروی متخصص و آموزش دیده به صورت حضوری در دفتر محتوانت 
  3. داشتن تیم تولید محتوای مجرب که مکمل سئوی سایت در کرج است
  4. امکان عقد قرارداد هم برای سئوی ماهانه و هم برای پروژهای سئو تضمینی در کرج
  5. ارائه پروپوزال اولیه جهت شفافیت قرارداد
  6. ارائه گزارش‌های اولیه و ماهانه منظم به شما

محتوانت بهترین شرکت خدمات سئو در کرج

تیم محتوانت، یکی از بهترین و تخصصی‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه سئو است که بر اساس نیاز مشتریان، تمام خدمات سئو یا فقط بخشی از آن را ارائه می‌دهد. محتوانت با شناخت کامل بازارهای سنتی و اشراف کامل روی فرصت‌های دیجیتالی برای کسب درامد بیشتر، تعرفه سئو در کرج را بسیار مقرون به صرفه در نظر گرفته است. همانطور که اشاره کردیم، تولید محتوای استاندارد و یونیک، یکی از اصول مهم سئو است که متاسفانه شرکت‌های زیادی به آن توجه ندارند. اما محتوانت به عنوان یکی از شرکت‌های متخصص در زمینه تولید محتوا، توانسته کارنامه پرباری از خود بر جای بگذارد.

اگر به آینده کسب و کار خود اهمیت می‌دهید و نمی‌خواهید بازار را به رقبای خود ببازید، زمان را از دست ندهید و همین حالا سفارش سئو در کرج را ثبت کنید و از مشاوره یک سئو کار در کرج استفاده کنید. حتی در صورت تمایل می‌توانید به صورت حضوری در شرکت محتوانت حضور پیدا کرده و از قیمت سئو اطلاع پیدا کنید. ما برای نشان دادن حسن نیت خود، قراردادی با مشتریان عزیز امضا می‌کنیم که تعهدات طرفین در آن قید شده است. محتوانت اصل اول خود را بر پایه جلب رضایت مشتریان بنا کرده و از هیچ اقدامی در این زمینه دریغ نخواهد کرد. پس همیشه برای دریافت خدمت سئو در کرج کار را به کاردان بسپارید تا بهترین نتایج ممکن را کسب کنید.

برای سئو در کرج نیاز به انعقاد قرارداد است؟

بله به درخواست مشتری، خدمات سئو همراه با انعقاد قرارداد کاری انجام خواهد شد

ایا تضمینی برای حضور وب سایت در صفحه اول گوگل دارید؟

خدمات سئو مخصوص همشهریان کرجی به صورت کاملا تضمینی و با ضمانت بازگشت وجه انجام می‌شود

من وب سایت فروشگاهی دارم برای اینکه در نتایج گوگل بالا باشم کمکم کنید؟

به کمک سئوکار در کرج و به شکل تخصصی و تضمینی، صفحات شما را در صفحه اول گوگل نمایش داده می‌شود

هزینه سئو در کرج برای یک مغازه در مرکز شهر که فروش آنلاین هم دارد چقدر است؟

هزینه سئو سایت در کرج بر اساس نیاز شما و مشاوره کارشناسان ما مشخص می‌شود ولی کاملا تضمینی انجام خواهد شد.

5/5 – (11 امتیاز)

8 پاسخ

  1. سپاس از توضیحات شما من میخواستم تجربه تلخم رو که چند سال پیش برام اتفاق افتاد با شما در میون بازارم. من میخواستم یه سئوکار تو کرج استخدام کنم. اگهی دادم یه فریلسنری امد و کارو گرفت دستش اما بعد 2 ماه دیدم یهو قیبش زد. هرچی تلفن زدم جواب نداد منم مجبور شدم ادامه کارو بدم یکی دیگه . بعد فهمیدم طرف 2ماه وقت منو گرفته و هیچ کاری نکرده و کلی پول از من گرفته!!!

    1. بله ماهم از زبان مشتریانمان این موضوع را زیاد شنیده‌ایم. فرایند استخدام یک سئوکار خوب کار پیچیده‌ای است.

    2. خودت ناشی بودی . اتفاقا فریلنسر اگر درست انتخاب بشه کارش عالیه چون هیچ فرد کاربلدی کارمند نمیشه

  2. ما یک شرکت تولید محصولات بهداشتی ساختمان هستیم و برای کارهای سئو سایت نیاز به یک سئو کار در کرج داریم لطفاراهنمایی کنید

    1. برای بررسی شرایط شما لطفا با شماره تماس مجموعه یا از طریق شبکه‌های اجتماعی در ارتباط باشید.

    1. اینکه تضمین می‌کنیم که رتبه خوبی می‌گیرید و اگر نگرفتید پولتون رو پس می‌دیم نشانه شیاد بودن ماست؟!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *