021-28425017

استخدام نویسنده محتوا

چرا محتوانت؟

فرصت یادگیری و آموزش

امکان پیشرفت شغلی

پرداخت به موقع حقوق

این آغازی است برای رسیدن به قله‌های موفقیت

این فرم می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد! پس برای پر کردن آن دقت کافی داشته باشید

1- ترجمه عمومی (ساده): متن زیر را ترجمه کنید، لطفا گوگل نکنید، چون حتما چک میشه 🙂
 

2- ترجمه تخصصی (دشوار): متن زیر را ترجمه کنید، لطفا گوگل نکنید، چون حتما چک میشه 🙂
 

شغل نویسندگی محتوا


محتوانویسس از پرتقاضاترین شغل‌های دهه پیش رو است. با رشد کسب وکارهای آنلاین و افزایش نیاز به محتوا برای وب سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، این شغل نیز متقاضیان بسیاری دارد. در این بخش شما را با سمت شغلی “کارمند محتوا” در مجموعه محتوانت آشنا می‌کنیم.

کارمند محتوا کیست؟


یکی از موقعیت‌های همیشه فعال در مجموعه محتوانت، موقعیت شغلی کارمند محتواست. باید گفت این موقعیت شغلی کلیدی‌ترین موقعیت کاری در مجموعه محتوانت بوده و متقاضیان بسیاری دارد. افرادی که در این پست مشغول به فعالیت می‌شوند علاوه بر یادگیری اصول محتوانویسی، از همان ابتدا درگیر پروژه‌های کاری مختلفی می‌شوند تا علاوه بر کسب مهارت نویسندگی محتوا، دانسته‌های خود در تمام زمینه‌ها را افزایش دهند.

این فرصت خوبی است تا یک کارمند محتوا در کنار کسب تجربه، اندوخته مالی خوبی هم برای خود محفوظ داشته باشد.

مهارت‌های لازم برای کارمند نویسنده


شما کارجوی محترمی که درحال مطالعه این صفحه هستید، قطعا تاکنون چندین آگهی با مضمون” استخدام کارمند نویسنده” یا “استخدام نویسنده سایت” را دیده‌اید. نکته مهم در این نوع استخدام‌ها شیوه آموزش و زمان ورود به تیم نویسندگان است. در اغلب این آگهی‌ها مهارت‌های ضروری برای این سمت شغلی ذکر شده است که باید از همان ابتدا از آن‌ها آگاهی داشته باشید.  این موضوع فرایند استخدام را برای کارجو سخت‌تر می‌کند. اما در محتوانت نیاز نیست یک نویسنده همه فن حریف باشید زیرا خیلی زود بسیاری از تکنیک‌های نویسندگی را در کنار همکاران دیگر فرا می‌گیرید و از همان روزهای اول نیز شروع به نوشتن خواهید کرد. اما بد نیست در ادامه شما را با مهارت‌های یک کارمند نویسنده آشنا کنیم:

مهارت در نگارش محتوای متنی

این اولین و مهمترین مهارتی است که یک نویسنده باید به آن دست پیدا کند. محتوانویسی مهارتی پایه در این شغل است. نگارش متنی روان به زبان فارسی، مهارتی است که باید برای تقویت آن تلاش کنید. حتی اگر در تولید محتوای تصویری یا صوتی حرفی برای گفتن داشته باشید، نوشتن محتوای متنی را نباید فراموش کنید.

آشنایی با زبان انگلیسی

برای موفقیت در فرایند استخدام نویسنده باید علاوه بر تسلط روی زبان فارسی، آشنایی نسبی نیز با زبان انگلیسی داشته باشید. آشنا بودن با زبان انگلیسی به این معنی نیست که تبدیل به ماشینی برای ترجمه شوید. بلکه این آشنایی به شما کمک می‌کند تا بتوانید از منابع دسته اول انگلیسی به‌راحتی استفاده کنید.

آشنایی با نرم‌افزاهای آفیس

برای استخدام به عنوان تولیدکننده محتوا باید روی ابزارهای کارتان تمرکز کنید. ابزارهای شما در این شغل، ورد، اکسل و پاورپوینت هستند. البته آشنایی با این نرم‌افزارها برای پیشبرد کارهای روزمره کافی‌ست اما در صورت تسلط روی آن‌ها می‌توانید با سرعت بیشتری محتوا تولید کنید.این

 

استخدام نویسنده محتوا دورکاری

دورکاری سبکی جذاب از درآمدزایی و مناسب افرادی است که به هر دلیلی امکان حضور فیزیکی در محل کار را ندارند. بعد مسافت و سختی رفت و آمد به محل کار، بسیاری از نویسنده‌های باتجربه را وادار به دورکاری در منزل کرده است. ما در محتوانت به دنبال استخدام نویسنده محتوا دورکار از تمام نقاط ایران هستیم. این موقعیت شغلی مناسب افرادی است که در خارج از محدوده کرج و تهران سکونت دارند. البته خانم‌های توانمند در نویسندگی از اولویت بیشتری برای استخدام کارشناس تولید محتوا نویسنده دوکار برخوردار هستند.

استخدام نویسنده داستان

داستان نویسی را باید هنری دیرینه نامید. بسیاری از نویسندگان نام آشنا، داستان نویسان ماهری بودند. ما در مجموعه محتوانت به دنبال استخدام نویسنده داستان هستیم. فردی که توانایی در داستان نویسی داشته و بتواند به صورت حضوری یا دورکاری محتوای مورد نظر ما را به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی کند. از طرفی برای پذیرش در موقعیت شغلی استخدام نویسنده رمان نیز می‌تواند از فرم بالای صفحه استفاده کنید.

استخدام نویسنده محتوا

بسیاری از کسب و کارهای موفق این روزهای ما، یکی از دلایل رشدشان را محتوانویسی باکیفیت و مداوم عنوان می‌کنند. محتوانت به عنوان یک مرکز تخصصی نویسندگی محتوا، برای بسیاری از مجموعه‌های ریز و درشت داخلی و خارجی محتوا تولید می‌کند. به همین دلیل به دنبال استخدام نویسنده محتوا دورکار یا حضوری است. اگر تجربه لازم در زمینه محتوای متنی را دارید و با اصول سئو آشنایید می‌توانید در آزمون استخدام همین صفحه شرکت و شانس خود را برای پذیرش در تیم محتوانویسی ما بسنجید.

استخدام نویسنده نوجوان

جوانان نویسنده بخش بزرگی از جامعه نویسندگان کشور را به خود اختصاص داده‌اند که در میان آن‌ها تعداد قابل توجهی نویسنده نوجوان نیز دیده می‌شود. مرکز محتوانت قصد دارد از بین نویسندگان نوجوان و با استعداد، تعدادی کارآموز تولید محتوا را با شرایط عالی و بلند مدت جذب کند. اگر علاقه‌مند به نویسندگی هستید می‌توانید برای ثبت نام در طرح استخدام نویسنده نوجوان به لینک اشاره شده مراجعه کنید. مطمئن باشید ما هوای شما نوجوان‌ها را داریم و در محتوانت در کنار کسب درآمد، تجربه کاری خوبی نیز کسب می‌کنید.

استخدام مترجم در کرج

قابل توجه مترجمین ساکن کرج، برای استخدام مترجم نویسنده به در دفتر مرکزی محتوانت آماده باشید! موقعیت شغلی مترجم نویسنده با شرایط کاری مطلوب و منعطف در انتظار شماست. ما در محتوانت برای تولید محتوا به زبان فارسی و انگلیسی نیاز به استخدام مترجم داریم. اگر تجربه کافی در این زمینه دارید همین حالا از طریق شرکت در آزمون جذب نویسنده محتوا برای این فرصت شغلی آماده شوید.

استخدام نویسنده در کرج

بگذارید این پاراگراف را با چند سوال تبلیغاتی شروع کنیم! نویسنده هستید؟ به دنبال شغلی مرتبط و با امنیت بالا هستید؟ نزدیکی به محل کار برای شما مهم است؟ پس محتوانت را انتخاب کنید.

خوب بگردیم به اصل داستان. ما در محتوانت به دنبال استخدام نویسنده در کرج هستیم. نویسنده‌‌ای که به صورت منعطف در طول یک هفته در محل کارش حاضر و با نظمی خاص پروژه‌های محول شده را انجام دهد. این موقعیت شغلی یک کار دانشجویی در کرج است و برای دانشجوهایی که قصد کسب تجربه توام با درآمد را دارند گزینه مناسبی است. در صورتی که علاقه‌مند به تصدی این موقعیت شغلی هستید همین حالا در آزمون استخدام شرکت کنید.

راهنمای استخدام نویسنده محتوا

در اولین قدم از فرآیند جذب نویسنده محتوا ، باید در آزمون آنلاین شرکت کنید. این آزمون شامل سوالاتی جهت ارزیابی دقیق توانایی نویسندگی شماست. تنها راه پذیرش در محتوانت، شرکت در آزمون نویسندگی است. برای شرکت در این آزمون حداکثر 60 دقیقه زمان دارید. قبل از به اتمام رسیدن این زمان باید به تمام سوالات پاسخ دهید. کارشناسان ما بعد بررسی نتایج، در صورت تایید با شما جهت مصاحبه حضوری تماس می‌گیرند.

امنیت شغلی در محتوانت

ما در مرکز محتوانت به دنبال استخدام کارشناس تولید محتوا نویسنده به صورت پروژه‌ای هستیم. اما نه پروژه‌ کوتاه مدت! تعدد پروژه‌های محتوا در مجموعه ما باعث شده است تا تمام نویسندگان خلاق ما قراردادهای کاری طولانی مدت داشته و از امنیت شغلی خوبی برخوردار باشند.

5/5 – (12 امتیاز)

یک پاسخ

  1. با سلام
    احتراما پس از پر کردن فیلدهای مربوطه درخواست برای استخدام به عنوان نویسنده سایت ارسال می گردد. با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم باموفقیت ارسال شد.

پس از بررسی و تایید برای مصاحبه حضوری با شما تماس گرفته می‌شود.