021-28425017

ثبت سفارش پادکست (قیمت‌گذاری رایگان)

ثبت ثبت سفارش پادکست،  در محتوا نت بسیار ساده است. فایل سفارش و اطلاعات آن را در چند گام آسان وارد کنید.

ثبت سفارش پادکست

  • اطلاعات شما

  • اطلاعات سفارش

  • لطفا در مورد محتوایی که باید به فایل صوتی تبدیل شود توضیح دهید
  • فایل ها را به اینجا بکشید
    انواع فایل های مجاز : pdf, zip, jpg, png, gif, docx.
    فایل محتوای پادکست یا هر فایل دیگری لازم هست رو در اینجا ارسال کنید.
  • موارد تکمیلی

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
اگر دکمه ارسال سفارش برای شما فعال نشده است، احتمالا یکی از موارد ضروری در ثبت سفارش پادکست را وارد نکرده‌اید. بنابراین یک بار دیگر این فرم را بررسی نمایید. هر گونه سوالی در خصوص خدمات محتوانت دارید، از پشتیبانی محتوانت بپرسید.

سفارش تولید پادکست

پادکست صوتی فایل صوتی پرطرفداری است که به یک ابزار چند رسانه‌ای تاثیرگذار تبدیل شده است. پادکست‌ها یکی از ابزارهای قدیمی و درعین حال تاثیرگذار دنیای دیجیتال مدرن هستند. با حضور چنین ابزارهایی می‌توانیم محتوای مورد نظرمان را به شکلی جذاب به مخاطب عرضه کنیم. کتاب‌های صوتی بخش پرطرفدار پادکست‌ها هستند. برای تولید کتاب صوتی نیاز به یک گوینده خوش بیان دارید. به جرات می‌توان گفت پایه‌های هر کتاب صوتی بر کیفیت و تجربه گوینده آن استوار است. پس برای تولید آن حتما از مراکز معتبری مثل محتوانت کمک بگیرد. ثبت سفارش تولید پادکست بسیار ساده است ولی در ادامه سه روش مرسوم آن را معرفی می‌کنیم:

سفارش آنلاین تولید پادکست

ساده‌ترین راه سفارش پادکست استفاده از وب سایت و رسانه‌های اجتماعی محتوانت است. برای این کار می‌توانید از سه  ابزار ارتباطی استفاده کنید:

سفارش پادکست از طریق وب سایت محتوانت

از طریق فرم تعبیه شده در بالای همین صفحه می‌توانید سفارشتان در کوتاه‌ترین زمان برای ما ارسال کنید. تا کارشناسان محتوانت پس از بررسی برای تایید نهایی سفارش با شما تماس بگیرند. پر کردن اطلاعات ستاره دار ضروری است و به ما کمک می‌کند تا درک درستی از خواسته شما داشته باشیم.

سفارش محتوای صوتی از طریق واتساپ

کاربران محتوانت می‌توانند به کمک چت آنلاین تعبیه شده در گوشه سایت در هر زمانی سفارش تولید پادکست بدهند. چه راهی سریعتر و محبوت‌تر از اپلیکیشن واتساپ. در عین حال این ابزار آنلاین راه خوبی برای طرح سوالات احتمالی شما در مراحل قبل از خرید است. کارشناسان محتوانت پاسخگوی شما خواهند بود.

سفارش تولید پادکست به کمک تلگرام!

حجم سفارشات آنلاین در محتوانت به شدت بالاست و به همین دلیل برای راحتی کاربران از تلگرام استفاده می‌کنیم. محتوانت برای تسریع در فرآیند ثبت سفارش پادکست، چت آنلاین تلگرام را تعبیه کرده است. کارشناسان محتوانت به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت سفارش محتوا هستند.

سفارش پادکست به صورت تلفنی

واحد پشتیبانی محتوانت در ساعات اداری آماده پاسخگویی تلفنی به شما را دارد. اگر قصد ثبت سفارش کتاب صوتی را دارید می‌توانید به صورت تلفنی هم این کار را انجام دهید. البته این روش محدود به ساعات روزهای کاری و ساعات اداری بوده و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از سایر روش‌های ارتباطی استفاده کنید.