021-28425017

محتوا نویسی در منزل | مهارت‌های مورد نیاز برای این شغل پردرآمد

آنچه در این صفحه می‌خوانید

محتوا نویسی در منزل مناسب افرادی است که به هر دلیلی نمی‌توانند خارج از خانه کار کنند. اگر فردی به دنبال کسب درآمد در منزل است و علاقه دارد به صورت فریلنسری کار کند، این کار بهترین گزینه‌ است. با داشتن یک لپ تاپ به راحتی می‌توانید در خانه درآمد خوبی داشته باشید. یکی از دلایلی که افراد علاقه دارند کار نوشتن را در منزل انجام دهند، انعطاف پذیری زمانی این کار است. در این مقاله قصد داریم در خصوص کار “محتوا نویسی در منزل” صحبت کنیم و به مهارت‌هایی که یک نویسنده باید داشته باشد، بپردازیم؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تولید محتوا در منزل

محتوا نویسی در منزل به چه معناست؟

تمام کسب و کارها برای معرفی محصولات خود و فروش بیشتر و دیده شدن نیاز به مطالب جدید دارند. هم بازاریاب‌های اجتماعی و هم مصرف‌کنندگان موافق هستند، حضور یک برند در رسانه‌های اجتماعی زمانی برجسته خواهد شد که دارای مطالب خلاقانه، به یاد ماندنی و تاثیرگذار باشد.

کسب ‌وکارها در سرتاسر جهان نویسندگانی را استخدام می‌کنند تا پست‌های وبلاگ، ویدیوها، عکس‌ها، کتاب‌های الکترونیکی و موارد دیگر را بسازند تا برندهای خود را تبلیغ و مشتریان جدید جذب کنند. برای محتوا نویسی در منزل لزوماً به هیچ مدرک رسمی نیاز ندارید، اما داشتن مدرک در بازاریابی، تجارت الکترونیک یا مهارت‌های تخصصی مانند عکاسی یا فیلم‌برداری و یا آشنایی با یک نرم افزار ‌می‌تواند در هنگام شروع کار به شما کمک کند.

پس اگر ‌می‌خواهید برای خود شغلی پردرآمد و منعطف داشته باشید باید محتوا نویسی در منزل را امتحان کنید.

مزایای شغل محتوا نویسی در منزل

نوشتن هم مانند سایر مشاغل سختی‌های خود را دارد. اصولا برای کسب درآمد نمی‌توان شغلی راحت پیدا کرد. اما انتخاب مشاغلی مثل محتوا نویسی در منزل که انعطاف کاری بالایی داشته و هزینه‌های متفرقه را کمتر می‌کنند بهترین گزینه برای افراد علاقه‌مند به کار با کامپیوتر است. در ادامه مزایای از این فرصت شغلی مناسب را باهم مرور می‌کنیم:

  1. خودتان مدیریت زمان را برعهده دارید و فقط موعد تحویل کارهایتان را با شرکت هماهنگ ‌می‌کنید.
  2. چون مدیریت زمان دست خودتان، ‌می‌توانید پروژه‌های بیشتری بگیرید و درآمد بیشتری داشته باشید.
  3. براساس شرایط کاری خود تصمیم ‌می‌گیرید کار را به صورت پاره وقت، تمام وقت و یا پروژه‌ای انجام دهید.
  4. اگر احساس کنید نمی‌توانید پروژه‌ای را انجام دهید ‌می‌توانید به راحتی آن را رد کنید.
  5. زمانی که برای رفت و آمد صرف ‌می‌کنید را ‌می‌توانید به کار اختصاص دهید و کسب درآمد کنید.
  6. هر زمان که بخواهید ‌می‌توانید دیگر کار نکنید و هر زمان که بخواهد ‌می‌توانید کار را شروع کنید.

 

تولید محتوا در منزل

چگونه به یک محتوا نویس در منزل تبدیل شویم؟

وقتی شغل نوشتن محتوا در منزل را انتخاب ‌می‌کنید، باید مهارت‌هایی داشته باشید تا بتوانید کارها را مدیریت کنید. در اینجا کلیه مهارت و دانستی‌هایی که نیاز است داشته باشید، آورده شده است.

1.     ویرایش متن

متن خود را قالب‌بندی و ساختاردهی کنید. باید اصول ویرایش متن را به خوبی بشناسید و با انواع سبک‌های نوشتن آشنا باشید. ویرایش متن انواع مختلفی دارد و در هر کدام از انواع آن، عوامل متعددی اهمیت پیدا می‌کند. انواع ویرایش می‌تواند با توجه به هدف نهایی متن متفاوت باشد. یکپارچگی در متن را حفظ کنید. به پاراگراف ‌بندی، علامت‌ها و نشانه‌های نگارشی تسلط داشته باشید. درستی واژگان و علائم نگارشی را بررسی نمایید. قبل از تحویل کار حتما مطمئن شوید که متن غلط املایی نداشته باشد.

2.     آشنایی با سئو

آشنایی با مفاهیم و قوانین سئو به شما کمک خواهد کرد که یک متن را با استفاده از کلمات کلیدی مورد درخواست بنویسید. این خود نشان از مهارت شما در این کار است و ‌می‌تواند باعث درآمدزایی بیشتر برای شما شود. سئو کردن مطالب در رتبه گرفتن گوگل اهمیت دارد. بهینه‌سازی در نتایج موتورهای جستجو یک استراتژی بنیادی برای به چشم آمدن و دیده شدن یک وب سایت در فضای آنلاین است. امروزه اکثر کسب و کارها، زمان و هزینه‌ی زیادی را برای نوشتن صرف می‌کنند پس آشنایی با سئو و یا حتی تسلط به آن یک مزیت محسوب ‌می‌شود.

3.     مدیریت زمان

توانایی مدیریت موثر زمان مهم است. مدیریت زمان یکی از اصلی ترین نیاز‌های شغل محتوا نویسی در منزل است. زیرا شما موظف هستید کارها را به موقع تحویل دهید و تحویل به موقع پروژه در فریلنسری در ادامه همکاری افراد با شما اهمیت دارد. مدیریت زمان خوب منجر به بهبود کارایی و بهره‌وری و استرس کمتر می‌شود؛ هم چنین باعث ‌می‌شود شما زمان و فرصت بیشتری داشته باشید و اهداف خود را بهتر بدست آورید و کارها را در مدت زمان کوتاه‌تری انجام دهید. پس حتما یک برنامه روزانه و زمانبندی دقیق داشته باشید.

4.     مدیریت مالی

مدیریت مالی از آن جهت اهمیت دارد که شما باید بدانید که چه مبلغی را در چه وقتی از مشتری خود باید دریافت کنید که این خود مستلزم مدیریت زمان و برنامه‌ریزی است. مدیریت مالی یکی از مهمترین جنبه‌های کسب و کار است. این فرآیند شامل برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و نظارت بر منابع مالی با هدف دستیابی به اهداف شما ‌می‌باشد.

5.    مهارت‌های بازاریابی

از موارد مهم در کار فریلنسری این است که بتوانید برای خود بازاریابی انجام دهید تا بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید.  بازاریابی و علم فروش از تاثیرگذارترین عوامل در رشد و موفقیت هر کسب و کار است. پس باید مهارت‌های بازاریابی را در خود تقویت کنید تا بتوانید توانمندی‌های خود را به دیگران نشان دهید و مشتری جدید پیدا کنید. در کار محتوا نویسی در منزل، این فقط شما هستید که باید تمام تلاش خود را به کار بندید تا بتوانید افزایش درآمد داشته باشید. پس از همین امروز روی مهارت‌های بازاریابی خود سرمایه گذاری کنید.

از دیگر مهارت‌هایی که بهتر است بدانید تا در کار خود پیشرفت داشته باشید، موارد زیر است:

·         مهارت در تایپ کردن

تایپ کردن یک مهارت پایه‌ای است که ممکن است در نظر اول زیاد مورد اهمیت نباشد. در حالیکه یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها در کار با کامپیوتر است زیرا واضح‌ترین مزیت آن صرفه جویی در زمان است. خصوصا در کار نوشتن محتوا در منزل به جهت افزایش درآمد سرعت تایپ شما اهمیت دارد.

·         تقویت زبان انگلیسی

تقویت زبان انگلیسی به شما کمک ‌می‌کند که از طریق ترجمه متون انگلیسی بتوانید یک متن منحصر بفرد بنویسید. البته ترجمه نیازمند رعایت نکات و ظرایف خاص خود است. پس با تقویت زبان انگلیسی خود به ارتقا کیفیت و سطح کار خود کمک کنید.

·         آشنایی با تکنیک‌های سرچ

به دلیل افزایش حجم اطلاعات و تنوع در آن نیاز است که با تکنیک‌های سرچ آشنا باشید و ابزارهای مختلف جست و جو را بشناسید. امروزه سریع ترین راه برای دست‌یابی به اطلاعات سرچ از طریق موتورهای جست و جو است. دانستن نحوه سرچ در اینترنت به سرعت شما در تولید محتوا کمک ‌می‌کند در نتیجه در زمان صرفه جویی خواهد شد. از جمله تکنیک‌های سرچ ‌می‌توان به استفاده از علامت‌ها و سرویس‌های مختلف گوگل اشاره کرد.

کسب درآمد با کار نویسندگی در منزل

برای شروع بهتر تحقیق کنید که چه موضوعاتی ‌می‌تواند جذابیت بیشتری برای مخاطب داشته باشد و از طریق به دست آوردن مهارت، با آن مضمون شروع به نوشتن کنید و درآمد کسب نمایید. مطالب ‌می‌تواند به صورت متنی، ویدئو، صوتی و غیره باشد. اگر ‌می‌خواهید از طریق محتوا نویسی در منزل کسب درآمد کنید باید مطالبی بنویسید که مورد علاقه و نیاز مخاطب باشد. همیشه سطح اطلاعات خود را بالا نگه داشته و اصطلاحا به روز باشید. اگر بتوانید از طریق ترجمه هر متنی یک مطلب منحصربفرد تولید کنید قطعا ‌می‌توانید مخاطبان و مشتریان بیشتری را به خود جذب کنید.

محتوانت شما را به دنیای جذاب نویسندگی در منزل دعوت می‌کند

مطالب سایت شامل متون نوشتاری و گرافیکی است که در دامنه‌های مختلف و سایر اشکال تبلیغات آنلاین، سرگر‌می ‌و سایت‌های شرکتی ظاهر ‌می‌شود. مهارت‌های مورد نیاز برای این کار ‌می‌تواند شامل نوشتن، ویرایش، بازاریابی، طراحی گرافیک، SEO، SEM و رسانه‌های اجتماعی باشد.

کار نویسندگی آنلاین را ‌می‌توان هم به عنوان یک فریلنسر یا به عنوان کارمند برای وب سایت یک شرکت خاص انجام داد. اگر در نوشتن مطالب وب سایت مهارت دارید، می‌توانید به تیم ما اضافه شوید.

شما ‌می‌توانید در مجموعه ما به عنوان نویسنده دورکار برای نوشتن در منزل مشغول به کار شوید. با مراجعه به سایت ما و بخش استخدام نویسنده ، می‌توانید کار نوشتن در منزل را از همین امروز شروع کنید.

مطالب مرتبط را بخوانید

4.5/5 – (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *