021-28425017

خرید فایل از فری پیک | با چه روش‌هایی این فایل‌ها را خریداری کنیم؟

خرید فایل از فری پیک
آنچه در این صفحه می‌خوانید

استفاده از تصاویر و وکتورهای حرفه‌ای با خرید فایل از فری پیک

فری پیک (Freepik) منبعی غنی از فایل‌های تصویری مانند وکتورها، تصاویر استاک و فایل‌های PSD و همچنین یک موتور جستجوی قوی برای یافتن این فایل‌ها است. دفتر مرکزی این شرکت در کشور اسپانیا قرار دارد و علاه‌بر فایل‌های قابل خرید، در هر ماه، بیش از 80 هزار فایل رایگان جدید نیز بر روی این سایت بارگزاری می‌شوند. بسیاری از طراحان سایت، گرافیست‌ها، مدیران هنری و کسب‌وکارهای مختلف از منابع این سایت برای رفع نیازهای خود استفاده می‌کنند. اما خرید فایل از فری پیک چگونه انجام می‌شود و چه روش‌هایی دارد؟ در این مطلب از مجموعه محتوانت این روش‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

خرید فایل از فری پیک

چرا سایت فری پیک را برای دانلود فایل‌های تصویری انتخاب کنیم؟

جستجوی تصاویر به کمک بخش تصاویر در موتور جستجوی گوگل کار آسانی است؛ اما این تصاویر عموما دارای کیفیت لازم برای درج در سایت یا استفاده در موارد دیگر نیستند. همچنین بسیاری از این تصاویر دارای واترمارک و لوگو برندها و کسب‌وکارهای دیگر هستند که حذف آن‌ها کاری دشوار است.

از سوی دیگر بخش تصاویر در موتور جستجوی گوگل برای استفاده عمومی طراحی شده است و در موارد اختصاصی مانند نیازهای گرافیکی کارکرد لازم را ندارد. در چنین شرایطی است که سایت‌های مرجع در زمینه فایل‌های تصویری با فرمت‌های مختلف به بهترین گزینه‌ها برای طراحان سایت‌ها، گرافیست‌ها و دیگر افراد تبدیل می‌شوند.

فری پیک همچنین یکی از محبوب‌ترین سایت‌های دانلود فایل تصویری در دنیا است. به گزارش فایننشیال تایمز، فری پیک یکی از هزار شرکت با رشد سریع در اروپا است و تعداد دانلودهای ماهانه از این سایت، به حدود 50 میلیون دانلود می‌رسد.

آیا امکان دانلود رایگان فایل از فری پیک وجود دارد؟

شرکت فری پیک از مدل فریمیوم برای کسب‌وکار خود استفاده می‌کند. این یعنی شما بدون ثبت نام در این سایت و بدون خرید پلن‌های پرمیوم می‌توانید این سایت را باز کنید و تا حد روزانه 3 تصویر را به‌طور رایگان از آن دانلود کنید. یک نکته دیگر این که اگر ابعاد نسبتا کوچک عکس برای شما مهم نباشد می‌توانید از گزینه save as برای استفاده رایگان از تعداد بیشتری از عکس‌ها استفاده کنید.

خرید فایل از فری پیک

قیمت پلن پریمیوم برای خرید فایل از فری پیک

دو نوع کلی اکانت در سایت فری پیک وجود دارند. نوع اول همان پلن رایگان است. توجه داشته باشید که در پلن رایگان فقط امکان دانلود تصاویر آن‌هم به‌طور محدود برای شما فراهم است. اما پلن پرمیوم تمامی خدمات و امکانات این سایت را در اختیار شما قرار می‌دهد. قیمت‌گذاری در پلن پرمیوم این سایت برای سال 2023 معادل 15 یورو ماهانه و 108 یورو سالیانه است.

در پلن پرمیوم شما به تمامی این فایل‌ها در فری پیک دسترسی دارید:

  • بیش از 11 میلیون وکتور
  • بیش از 24 میلیون تصویر استاک
  • تصاویر متحرک بسیار
  • بیش از 1.5 میلیون فایل psd
  • نزدیک به 10 میلیون آیکون وکتور و استیکر
  • امکان استفاده از ابزار ساخت و ادیت آیکون

با خرید پلن پرمیوم فری پیک شما می‌توانید تصاویری را دانلود کنید دارای مجوز استفاده هستند. یعنی هیچ منعی برای استفاده از آن‌ها در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد. همچنین محدودیت دانلود شما به 100 تصویر در روز افزایش می‌یابد. همچنین در هر ماه تعداد فایل‌های در دسترس شما 1.25 میلیون فایل افزایش می‌یابد.

روش‌های آسان خرید فایل از فری پیک برای ایرانیان

خرید پلن‌های پرمیوم از سایت‌ها و نرم‌افزارهای خارجی و همچنین شارژ اکانت در این پلتفرم‌ها برای کاریران ایرانی کاری دشوار است. کاربران خارجی به‌راحتی می‌توانند با استفاده از حساب پی پال یا کردیت کارت‌هایی مانند مستر کارت، ویزا کارت، مسترو و … اکانت پرمیوم سایت‌هایی مانند فری پیک را خریداری کنند. اما به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی و عدم دسترسی کاربران ایرانی به این روش‌های پرداخت، راه‌های جایگزینی ایجاد شده‌اند.

خرید فایل از فری پیک

آسان‌ترین روش خرید پلن پرمیوم سایت فری پیک برای ایرانیان استفاده از خدمات سایت‌های واسطه است. این سایت‌ها با یک یا چند روش، امکان پرداخت بین‌المللی و خرید اکانت این سایت‌ها را برای شما فراهم می‌کنند. گاهی بعد از واریز ریالی هزینه از سوی شما، پرداخت از سوی سایت انجام می‌شود و گاهی با خرید برخی از گیفت کارت‌ها می‌توانید پرداخت را انجام دهید. اما یک روش آسان دیگر هم برای خرید فایل از فری پیک وجود دارد.

برخی از سایت‌های واسطه به‌جای انجام پرداخت‌های بین‌المللی یا فروش اکانت پرمیوم فری پیک به شما، طیف وسیعی از فایل‌های تصویری این سایت را در زمینه‌های مختلف خریداری می‌کنند و آن‌ها را با قیمت مناسبی در اختیار کاربران خود در ایران قرار می‌دهند.

روش جستجو و دانلود تصویر در سایت فری پیک

روش‌های مختلفی برای جستجوی موضوعی تصاویر در سایت فری پیک وجود دارند. در منو هدر صفحه اصلی در بالای صفحه بخشی با نام کتگوری‌ها وجود دارد که دسته‌بندی‌های اصلی را برای دو بخش تصاویر و وکتورها ارائه می‌دهد. این دسته‌بندی‌ها برای تصاویر، چنین موضوعاتی است:

  • طبیعت
  • غذا و نوشیدنی
  • ورزش
  • سبک زندگی و سلامتی
  • مردم و احساسات
  • آموزش و یادگیری
  • صنعت و فناوری

از سوی دیگر با کلیک بر روی گروه تصاویر در صفحه اصلی سایت وارد صفحه تصاویر می‌شوید و با تایپ موضوعات و نام‌های مورد نظر خود در فیلد جستجو در بالای صفحه می‌توانید به تصاویر مرتبط دسترسی داشته باشید.

برای خرید فایل از فری پیک کافی است بر روی فایل مورد نظر خود (تصویر، وکتور یا …) کلیک کنید. در صفحه مربوط به همان فایل باید روی گزینه دانلود کلیک کنید. درصورتی‌که کاربر پرمیوم باشید، این گزینه به رنگ زرد درمی‌آید و بنابراین می‌توانید این فایل را دانلود کنید.

خرید فایل از فری پیک

فری پیک؛ یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های خرید فایل تصویری

فری پیک پلتفرمی محبوب برای دانلود انواع فایل‌های تصویری مانند تصاویر حاضر و آماده استاک، فایل‌های PSD، وکتورها، آیکون‌ها و استیکرها است. بخشی با نام فایل‌های ویدئویی نیز به‌تازگی در این سایت راه‌اندازی شده است که می‌توانید فایل‌های این بخش را نیز دانلود کنید. فایل‌های تصویری این سایت کیفیت بسیار بالایی دارند و معمولا نیاز چندانی به ادیت آن‌ها وجود ندارد.

ما در مجموعه محتوانت به‌عنوان یکی از فعال‌ترین شرکت‌های تولید محتوای متنی، از تصاویر پلتفرم‌های برتر جستجو و دانلود تصاویر در محتواهای متنی خود استفاده می‌کنیم. این ویژگی باعث می‌شود که کسب‌وکارها دیگر نگران تکراری بودن تصاویر، کیفیت پایین تصاویر و وجود واترمارک در تصاویر در متون خود نباشند.

مطالب مرتبط را بخوانید

5/5 – (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *