021-28425017

سفارش محتوا متنی

  در چند گام ساده سفارش را ثبت کنید

سفارش محتوا یکی از روش‌های کم دردسر و پربازده برای افزایش بازدید سایت است

اگر قصد سفارش بیش از 10 محتوا را دارید، کلمات کلیدی مورد نظرتان را در یک فایل ورد یا اکسل برای ما ارسال کنید.

سفارش محتوا چیست؟


سفارش تولید محتوا به معنای سپردن محتوا به شخصی ثالث است که می‌تواند یک نویسنده یا مجموعه‌ای از نویسندگان که توانایی نوشتن محتوا را دارند باشد. بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی با گذشت مدت زمان طولانی از فعالیتشان، هنوز به موفقیت چندانی دست پیدا نکرده‌اند. اگر دلایل این ناکامی را از تیم ما بپرسید، کارشناسان ما به شما خواهند گفت که یکی از دلایل مهم این عدم موفقیت در فضای کسب و کارهای اینترنتی، نداشتن مطالبی جذاب، مناسب و حرفه‌ای است که نبود آن موجب کاهش آمار بازدیدکنندگان از وب سایت یا صفحات مجازی کسب و کار و در نهایت کاهش مخاطبین آن خواهد شد.

پس یکی از ابزارهای مهم در رونق و محبوبیت برند کسب و کار شما در اینترنت، تولید محتوا به صورت متن است. اگر هنوز به اهمیت این موضوع پی نبرده‌اید می‌توانید با مشاوره رایگان ما، به پاسخ سوالات خود برسید. اگر نیاز به مقاله دارید برای ثبت سفارش تولید محتوا می‌توانید همین حالا از طریق فرم بالا اقدام کنید و در کوتاه‌ترین زمان و با حداقل هزینه‌ها، باعث افزایش بازدید سایت خود شوید.

 

سفارش محتوا از هر نوعی که شما بخواهید!


ما علاوه‌بر محتوای متنی مثل مطالب بلاگی، در سایر انواع نیز محتوا تولید می‌کنیم. فرم بالا برای ثبت سفارش متن طراحی شده و شما می‌توانید برای داشتن یک متن جذاب از آن کمک بگیرید. اما مطالب یک سایت که به متن خلاصه نمی‌شوند، بلکه ده‌ها نوع دیگر از مطالب هستند که می‌توانید به کمک آن‌ها مخاطب بیشتری جذب کنید. در این بخش می‌توانید با خدمات دیگر ما در این حوزه آشنا شده و سفارشتان را به‌راحتی ثبت کنید. به یاد داشته باشید که موفقیت کسب‌وکارهای آنلاین در گرو استفاده از محتوای جذاب در بلاگ یا صفحات خدماتی است.

سفارش گویندگی

سفارش پادکست

سفارش اینفوگرافیک

سفارش بنر گیف

سفارش موشن‌گرافیک

سفارش سناریو

سفارش کپی رایتینگ

سفارش کتاب‌نویسی

سفارش ایبوک

سفارش رپورتاژ

 

افزایش بازدید به کمک سفارش محتوا


یکی از ارزان‌ترین روش‌های افزایش بازدید سایت، نوشتن مطالب متنی است. شاید برای بسیاری از افراد این امر کمی ساده به نظر بیاید، اما کاری کاملا تخصصی است و باید از متخصصان این زمینه راهنمایی بگیرید. شرکت ما با داشتن جمعی از مترجمین حرفه‌ای، آشنا با مسائل سئو می‌تواند نیاز شما را برآورده کند. به طور مثال ما در این مجموعه علاوه‌بر زبان فارسی به زبان‌های انگلیسی، روسی، ترکی و عربی نویسندگی می‌کنیم.

سفارش فارسی

سرآمد محتوای وب فارسی، محتوای متنی است. ما برای نوشتن محتوا به زبان فارسی از نویسندگانی کمک می‌گیریم که با ذائقه مخاطب فارسی زبان آشنایی دارند. این کار باعث می‌شود تا متن نوشته شده به‌راحتی با مخاطب ارتباط برقرار کند. برای سفارش متن فارسی از فرم بالای صفحه استفاده کنید.

سفارش انگلیسی

زبان انگلیسی پرمخاطب‌ترین زبان بین‌المللی برای نوشتن مطلب سایت است. اگر کسب‌وکاری دارید که مخاطب شما را انگلیسی زبان‌ها تشکیل می‌دهند، متون انگلیسی کمک زیادی به درک بیشتر خدمات یا محصولات شما می‌کند. نویسندگان ما با تجربه کافی در زمینه نوشتن هر متنی به زبان انگلیسی، در کنار شما هستند. تسلط بر لغات و اصطلاحات و آشنایی با دستور زبان انگلیسی در کنار روان بودن متن، از ویژگی‌های نویسنده‌ای است که در شرکت ما مشغول به کار است. پس با خیال راحت سفارش متن انگلیسی را ثبت کنید.

سفارش روسی

این روزها به دلیل رونق همکاری‌های اقتصادی کسب و کارهای ایرانی با شرکای روس، بحث سفارش مطلب روسی بسیار پر رونق است. اگر شما هم به این نوع مطالب و مقالات نیاز دارید همین حالا دست‌به‌کار شوید و برای سفارش از فرم بالای صفحه استفاده کنید.

سفارش عربی

محتوای عربی از پرطرفدارترین مطالب غیر فارسی است و تجاری که با کشورهای عرب زبان در ارتباط هستند می‌توانند از این فرصت برای معرفی خدمات یا محصولات خود به کشورهای حوزه خلیج فارس استفاده کنند. این نوع متن توسط نویسندگان با تجربه تولید شده و شما به‌راحتی می‌توانید سفارش مطلب عربی را ثبت کنید.
سفارش محتوا
 

سفارش ترکی

کشور ترکیه از مقاصد اصلی تجار ایرانی برای کسب درآمد است. شما می‌توانید با معرفی محصولات و خدمات خود به ترک زبان‌ها، بازار فروش گسترده‌ترین را برای کسب و کارتان فراهم کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای سفارش هر نوع نوشته به زبان ترکی از تیم نویسندگان ما کمک بگیرید.

تنها کاری که نیاز است انجام دهید، ثبت سفارش تولید محتوا در سایت ما، و تکمیل فرم‌های مربوطه است، تا کارشناسان ما با شما در ارتباط باشند.

سفارش محتوا به سایر زبان‌‌ها

این روزها بازار کسب وکار محدود به جغرافیای اطراف ما نیست و به شدت فرامرزی عمل می‌کند؛ بنابراین، سفارش محتوا به سایر زبان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. دسترسی به کاربران جهانی و رضایت آنها از خدمات و محصولات، وابسته به توانایی شما در ارائه اطلاعات به زبان مورد نظر آنهاست. برای بهبود سئو و جذب مخاطبان بین‌المللی، نوشتن محتوا به زبان‌های مختلف از راهکارهای موفقیت در بازارهای بین‌المللی است. اما به دلیل تفاوت‌های فرهنگی، مشکلاتی هم وجود دارد. بنابراین، بهتر است محتوای جدید و مناسبی به زبان‌های مختلف را از نویسندگان با تخصص و قدرت ترجمه بالا سفارش دهید تا بتوانید توجه مخاطبین را به خود جلب کنید.

نکات ضروری در سفارش محتوا


همانطور که گفته شد، نوشتن مطلب برای سایت امری تخصصی است و نیاز به دانش خاصی دارد. هر فرد با هر مقدار دانش و تجربه‌ای که در زمینه نویسندگی داشته باشد، نمی‌تواند وظیفه یک نویسنده را به صورت اصولی انجام دهد. پیشنهاد می‌کنیم در مرحله سفارش محتوا چند نمونه کار از نویسنده را ببینید و با معیارهای زیر ارزیابی کنید و بعد تصمیم نهایی را بگیرید.

ویژگی‌های یک متن اصولی عبارتند از:

  • باید کاملا خاص باشد، و از جایی کپی نشود (حتی یک جمله کوتاه می‌تواند باعث پایین آمدن رتبه سایت شما شود)
  • باید کاملا سئو شده و مطابق با قوانین گوگل باشد و ثبت سفارش باید به راحتی انجام شود
  • باید از نظر نگارشی و املایی صحیح باشد
  • نگارش صحیحی داشته باشد تا خواندن و درک آن برای هر فردی آسان باشد
  • مطالبی که در متن به کار رفته باید طوری نوشته شود که نیاز جستجو کننده را برآورده کند و مطالب آن حشو نباشد
سفارش محتوا

علاوه بر تجربه و تخصص نویسنده در نگارش، باید به اهمیت سرعت و سادگی در فرآیند سفارش محتوا نیز اشاره کرد. در شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ هرچه قدر مراحل سفارش سریعتر و با دقت بیشتری انجام شود به همان میزان باعث افزایش رضایت مخاطب هم خواهد شد. به همین دلیل مجموعه ما مدت‌هاست در کنار جذب نویسندگان زبده به ساده سازی مراحل ثبت تا تحویل پروژه پرداخته است.

به یاد داشته باشید این اصول بر افزایش بازدید سایت شما تاثیر مستقیم خواهند داشت. ما با هزینه‌های رقابتی قصد داریم تا به بهبود کسب و کار شما بپردازیم. در هنگام ثبت سفارش تولید محتوا به صورت متن می‌توانید گزینه درج مقالات در سایت را فعال کنید. با این کار دیگر نیاز به درج مطلب نوشته شده در سایت را نخواهید داشت. به این صورت، تیم ما تمامی کارهایی که نیاز است را انجام می‌دهند، و مطالب را با تمام جزئیات در سایت شما بارگذاری می‌کنند.

سفارش محتوا

اصل اول؛ سئو بودن

یکی از اصلی‌ترین شرایطی که یک متن حرفه‌ای باید داشته باشد، سئوی سبز است. سئو شدن متن باعث خواهد شد تا مطالب سایت شما در جستجوهای گوگل در صفحه اول ظاهر شود. تمامی نویسندگان در این مجموعه با اصول سئو، ترجمه متن، نگارش متن یونیک (اختصاصی) آشنایی دارند. همچنین شما می‌توانید در هنگام ثبت سفارش محتوا، کیفیت مطالب مورد نیاز خود را تعیین کنید.

سفارش محتوا متنی

دقت داشته باشید که اگر قصد سفارش تولید محتوا در سایر مراکز را دارید حتما به سئو بودن آن توجه کنید. متاسفانه بسیاری از تولیدکنندگان فریلنسر این نکته را لحاظ نمی‌کنند.

اصل دوم؛ یونیک بودن


یونیک(یکتا یا خاص) بودن شاید از سئو بودن نیز مهمتر باشد. در الگوریتم‌های گوگل جرایم سنگینی در مورد کپی کل یا بخشی از متن دیگران، در نظر گرفته شده است. این جرایم ممکن است باعث نابودی وب سایت و در نهایت شکست کسب و کار آنلاین شما شود. به همین دلیل عقلانی نیست که در نوشتن هرگونه متنی از کپی استفاده کنید. اگر وقت یا دانش کافی نوشتن را ندارید کافی‌ست با ثبت سفارش تولید محتوا شروع کنید. این کار به شما اطمینان می‌دهد که متن نوشته شده 100% یونیک بوده و حتی یک خط جمله کپی شده در آن دیده نشود.

سفارش محتوا متنی

اصل سوم؛ قیمت مناسب


در هر شرایطی که باشید، زمان پرداخت هزینه‌ها، انرژی ندارید. به همین دلیل قیمت محصول یا خدماتی که خریداری می‌کنید، مهم است. ما تلاش کردیم تا قیمت محتوا را در منطقی‌ترین حالت ممکن قرار دهیم. برخلاف بسیاری از کسب‌وکارها که شعار ارزان‌ترین را پیشوند قیمت‌ها می‌کنند، ما چنین کاری نمی‌کنیم! چون از نویسندگانی با تجربه‌ای استفاده می‌کنیم که برای تمام سفارش‌های مشتریانمان، وقت و دقت کافی می‌گذارند. اما به طور عرف، قیمت محتوا بر اساس تعداد کلمات و تالیفی یا بازنویسی بودن متن سنجیده می‌شود. اگر ذهن کنجکاوی دارید، برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه قیمت گذاری کلیک کنید.

پکیج‌های سفارش تولید محتوا


ما برای وقت و جیب شما ارزش بسیاری قائل هستیم. به همین خاطر بسته‌های تخفیف‌دار را برای شما آماده کردیم که می‌توانید با انتخاب یکی از آن‌ها تعداد محتوای بیشتری را با هزینه کمتر تولید کنید. برای سفارش به شکل بسته‌های تخفیف‌دار از این طریق اقدام کنید.

شما با انتخاب هر کدام از بسته‌های زیر علاوه بر دریافت تخفیف، مطلبی سئو شده و یونیک را در اسرع وقت دریافت خواهید کرد. به جرات می‌توان گفت این نوع متن، کسب و کار آنلاین شما را دگرگون خواهد کرد. 

اگر مطالب مدنظر شما در این بسته‌ها قرار نمی‌گیرد از فرم بالای صفحه استفاده کنید.

پکیج پایه

مناسب کسب و کارهای نوپا

تحویل مقطعی به انتخاب مشتری

قیمت: 4.400.000 تومان

پکیج حرفه‌ای

مناسب کسب و کارهای جا افتاده

تحویل مقطعی به انتخاب مشتری

قیمت: 8.800.000 تومان

پکیج ویژه

مناسب کسب و کارهای حرفه‌ای

تحویل مقطعی به انتخاب مشتری

قیمت: 13.200.000 تومان

سفارش متن سئو شده


برای سفارش هر نوع متنی می‌توانید روی محتوانت حساب ویژه باز کنید. مخصوصا اگر متن سئو شده لازم داشته باشید. اما متن سئو شده چیست و در کجا کاربرد دارد؟ هرمتنی که پس از نوشتن، توسط خود نویسنده یا فردی دیگر سئو می‌شود را متن سئو شده می‌گویند. هر متنی که به قصد رتبه گرفتن در گوگل نوشته می‌شود نیاز به سئو دارد. مثل: مطالب بلاگی، برگه‌های خدماتی و شرح محصول. برخلاف تصور بسیاری از افراد، سئو کردن محتوا همیشه لازم نیست! چون متونی هم هستند که نیاز به سئو ندارند. این متون برای گرفتن رتبه در نتایج جستجو نوشته نشده‌اند و کاربردهای دیگری از جمله تبلیغات دارند؛ مثل: رپورتاژ آگهی. ما در مجموعه محتوانت این توانایی را داریم تا متنی بنویسیم که علاوه‌بر رعایت نکات نگارشی و دستور زبان فارسی، تکنیک‌های سئو نیز در آن به درستی پیداده‌سازی شده باشد. اما سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد این است! “چطور از سئو بودن متن اطمینان پیدا کنیم؟”  در پاسخ ذکر این نکته ضروری است که تمام متون نوشته شده در محتوانت به کمک افزونه یوست سئو وردپرس تست می‌شوند و چراغ سبز این افزونه بسیار پرطرفدار را بدست می‌آورند.

سفارش در حوزه‌های مختلف


از متن در حوزه‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد. این حوزه‌ها بر اساس طبقه‌بندی مشاغل دسته‌بندی می‌شوند. به طور مثال: مطالب رمز ارز از دسته محتواهای حوزه مالی و سرمایه‌گذاری است که مخاطبان زیادی دارید. ما در مجموعه محتوانت در طی فرآیند ثبت سفارش و برای نگارش متنی غنی‌تر، از شما می‌خواهیم تا فرم بریف محتوا را پر کنید. این فرم، تمام اطلاعات لازم مثل کلمات کلیدی، کلمات فرعی، عناوین اصلی و فرعی و هر آن چیزی که به نگارش بهتر من کمک کند قید می‌شود. حال بیایید حوزه‌های پرکابرد را باهم مرور کنیم:

سفارش متن برای پلتفرم‌ها


نوشتن متن استاندارد برای تمام پلتفرم‌های آنلاین امکان‌پذیر است. به طور مثال ممکن است روزی به متنی برای درج در وب سایت نیاز داشته باشید و روزی دیگر متنی برای اینستاگرام یا تلگرام. حتی می‌توانید حرفه‌ای‌تر عمل کنید و سفارش تولید محتوا برای کاتالوگ یا بروشور را در محتوانت ثبت کنید. برای نویسندگان باتجربه تفاوتی ندارد که وب سایت شما یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) آماده مثل وردپرس است یا یک وب سایت استاتیک با کنترل پنل اختصاصی؛ آن‌ها با توجه به نیاز شما می‌توانند هر متنی را به زبان‌های مختلف بنویسند. 

سفارش محتوای وردپرس

اگر از وردپرس برای طراحی و مدیریت سایت خود استفاده می‌کنید، جدی‌ترین نیاز شما، بارگذاری مطالب سئوشده و اختصاصی است. در صورتی که این مطالب اختصاصی حاوی اطلاعات دسته اول در رابطه با موضوع کاری شما باشد، تاثیر زیادی روی رتبه سایت در گوگل دارد. در کل، محتوای وردپرس، تفاوتی با سایر محتوای دیگر ندارد اما در بخش‌هایی مثل عنوان سئو و توضیحات متا، متناسب با افزونه وردپرسی یوست بهینه‌سازی می‌شود. ما در مجموعه محتوانت، مطالب تخصصی وردپرس را با قلم نویسنده باتجربه و نظارت سئوکار اجرا می‌کنیم. برای سفارش محتوای وردپرس کافی‌ست از فرم انتهای همین صفحه درخواست‌تان را برای ما ارسال کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

سفارش متن کاتالوگ و بروشور

برای معرفی محصولات یا خدمات کسب و کارتان باید متن تبلیغاتی بنویسید تا مخاطب با خواندن آن اطلاعات کاملی از برند شما پیدا کند. این نکته مهمی است که بسیاری از رقبای شما هیچ شناخت یا توجهی به آن ندارند. این شرایط فرصتی است برای رشد شما در بین رقبا.

سفارش محتوا برای سوشیال مدیا

رسانه‌های اجتماعی مثل: اینستاگرام، یکی از بهترین مکان‌ها برای معرفی محصولات یا خدمات شما به صورت متن است. ما در محتوانت هر نوع متن مناسب برای اینستاگرام و تلگرام مثل: بایو یا کپشن پست را به صورت تخصصی می‌نویسیم.

سفارش در سبک‌های مختلف


علاوه‌بر حوزه‌های محتوایی که در بالا اشاره شد، امکان سفارش محتوا در سبک‌های مختلف نیز فراهم است. تصور کنید قصد نگارش متنی طنز دارید، تا با مخاطبتان ارتباط برقرار کنید. در این صورت باید قوانین نگارش متن طنز را بدانید و به دقت به آن پایبند باشید، چون مرز بین طنز و تمسخر بسیار باریک است. نویسندگان ما این توانایی را دارند تا متن طنزی متناسب با موضوع و پرسونای مخاطب شما بنویسند. برای آشنایی بیشتر محتوای طنز کلیک کنید.

زمان اجرای سفارش تولید محتوا

بسیاری از مشتریان می‌پرسند که مدت زمان اجرای یک سفارش محتوا چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این زمان ارتباط مستقیمی با حجم سفارش شما دارد و معمولا سرعت تحویل محتوا تا پنج هزار کلمه در روز است. 
البته اگر سفارش محتوای شما حجم بالایی دارد نگران نباشید. ما می‌توانیم سرعت تحویل کار را در شرایط خاص تا چند برابر افزایش دهیم. ما در محتوانت تعداد زیادی از نویسندگان خبره را در اختیار داریم که می‌توانند با سرعت و دقت بالا متون سئو شده و یونیک را برای شما بنویسند.

سفارش فوری تولید محتوا


اگر وقت کافی برای نوشتن محتوا ندارید یا به دلایلی باید متنی را در زمان کوتاهی روی سایت بارگذاری کنید، بهترین تصمیم، سفارش فوری تولید محتوا است. تصور کنید برای برگزاری کمپینی پیش‌بینی نشده، باید متن تبلیغاتی آماده کنید، در این صورت یا باید از نویسنده فریلنسر کمک بگیرید (که به احتمال زیاد با تاخیر همراه است) یا از مرکزی که برای اجرای کار از چندین نویسنده همزمان استفاده می‌کند. شما به‌راحتی می‌توانید کلیدواژه‌های مدنظرتان را از طریق فرم بالای صفحه برای ما ارسال کنید تا متون مورد نظرتان به صورت فوری آماده کنیم. ما برای پروژه فوری شما از چند نویسنده به صورت همزمان استفاده می‌کنیم تا متن نهایی با کیفیت بالا و در مدت کوتاهی به دستتان برسد.

سفارش محتوا قدم اول است نه آخر!


در کنار یونیک بودن باید به کیفیت هم اهمیت داد. متنی که صرفا یکتا بوده اما از نگارش درستی استفاده نکند نمی‌تواند تاثیرگذاری لازم را داشته باشد. الگوریتم‌های گوگل دائما در حال بروزرسانی هستند و تلاش می‌کنند تا به کمک هوش مصنوعی، نیاز مخاطب را دقیق‌تر شناخته و به آن پاسخ بدهند. پس این روزها تنها با یک مطلب یونیک یا سئو شده نمی‌توان جذب مخاطب کرد و باید به نحوه نگارش و ارزش آفرینی آن نیز توجه کرد. با سفارش تولید محتوا به مراکز تخصصی این کار قدم بلندی در تولید محتوای مخاطب محور برداشته‌اید.

سفارش محتوا به صورت آنلاین، خدمتی دیگر از محتوانت


مجموعه ما با ارائه خدمات سفارش محتوا به صورت آنلاین، خیال شما را از تماس‌های مکرر آسوده کرده است. ثبت سفارش کاملا آسان است، تنها نیاز دارید تا موارد ذکر شده در فرم را پر کنید. اگر سوالی دارید می‌توانید با ما در میان بگذارید یا مطالب آموزشی درج شده در بخش آکادمی را مرور کنید. به یاد داشته باشید سفارش شما توسط حرفه‌ای‌ترین و با سابقه‌ترین نویسندگان انجام می‌شود تا آسودگی خاطر را برای شما همراه داشته باشد.

سوالات متداول

اگر برای ثبت سفارش سوالی دارید می‌توانید با شماره 28425017-021 تماس بگیرید. 

تعرفه محتوانویسی به عوامل زیادی از جمله: نوع نویسنده (فریلنسر یا شرکت)، نوع محتوا (تالیف، ترجمه یا بازنویسی)، کیفیت محتوا و زبان محتوا بستگی دارد.

چون تولید محتوا کاری تخصصی و زمان‌بر است و برای کسب نتیجه باید توسط فردی با تجربه و آشنا به اصول نگارش و سئو محتوا انجام شود.

تمام محتواهای تولید شده در محتوانت یونیک و سئو شده هستند. مگر اینکه موضوع محتوا طوری باشد
که نیاز به سئو نداشته (مثل: رپورتاژ) یا درخواست شما، عدم سئو محتوا باشد.

برای شروع کافی‌ست فرم ابتدای این صفحه را پر کرده و منتظر صدور پیش فاکتور باشید.

5/5 – (165 امتیاز)

8 پاسخ

  1. من سایت فروش محصولات دارم و نیاز به محتوا به زبان گرجی دارم. لطفا راهنمایی کنید

  2. امکان ویرایش محتوای تولید شده هست؟مثلا بخوایم بخشی بهش اضافه بشه

    1. اگر منظورتان متن افزوده بر متن اصلی است، بله باید دریافت هزینه مجزا امکان پذیر است.

    1. بله برای تمام زبان‌های زنده دنیا امکان پذیر است. برای سفارش از فرم بالای صفحه استفاده کنید.

  3. من میخوام بسته محتوایی حرفه ای روبخرم اما قبلش باید توضیحاتی بدم بهتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود رایگان

چک لیست بازاریابی محتوا

نکات مهمی که تاحالا نشنیده‌اید