021-28425017

تعرفه تولید محتوا در اینستاگرام

این روزها کسی نیست که حداقل با یکی از شبکه‌های اجتماعی کار نکرده باشد. همه ما به نوعی معتاد یکی از این شبکه‌ها هستیم و اگر هر روز پیج خودمان یا پیج فالووینگ‌هایمان را چک نکنیم به اصطلاح روزمان شب نمی‌شود.

در حال حاضر پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در ایران اینستاگرام است، شبکه اجتماعی مبتنی بر تصاویر که خیلی زود جای خود را در خانه همه ایرانی‌ها باز کرد و الان 30% از ایرانی‌ها در اینستاگرام حضور فعالانه دارند که این آمارِ کمی نیست.

خیلی از افراد با راه‌اندازی یک پیج فروشگاهی در اینستاگرام محصولات خود را به فروش می‌رسانند، پس می‌بینیم که اینستاگرام چه محیط فوق العاده‌ای برای معرفی خدمات، محصولات و برندسازی است.

صاحب هر کسب‌و‌کاری که باشید می‌توانید مخاطبان هدف خود را در اینستاگرام پیدا کنید.

شاید هم مدت‌ها است که پیج شخصی و یا تجاری دارید اما تابحال بازخورد خاصی از آن دریافت نکردید و یا نتوانستید فالوور جذب کنید، اگر برای حل این مشکل به فالو کردن افراد مختلف روی آوردید و یا از ربات‌ها و فالوورهای فیک استفاده کرده‌اید حتما تابحال متوجه شده‌اید که راه را کج رفته‌اید.

مخاطبان این روزهای اینستاگرام به قدر کافی باهوش هستند که تفاوت فالوور فیک از حقیقی را از روی لایک‌ها و کامنت‌ها به‌راحتی متوجه شوند. راه فالوور گرفتن این دور زدن‌ها نیست.

تنها مسیر درست و اساسی برای جذب فالوور تولید محتوا به همراه تبلیغات است.جهت مشاهده قیمت تولید محتوای اینستاگرام به جدول انتهای صفحه مراجعه کنید.

تولید محتوای یونیک و به اصطلاح بدرد بخور که علاقه‌مندان را به خود جذب کند.

تولید محتوا برای اینستاگرام تنها شامل محتوای کپشن نمی‌شود، شما باید برای پیج تصاویر و ویدئوهای با کیفیت تولید کنید. بعد از مرحله تولید محتوا می‌توانید تبلیغات را شروع کنید، اما فراموش نکنید، تبلیغات بدون تولید محتوا هیچ فایده‌ای ندارد!

ممکن است تبلیغات خوبی داشته باشید و ورودی‌های خوبی هم بگیرید، اما می‌بینید که علیرغم همه این کارها، افراد زیادی پیج شما را فالو نکرده‌اند. اگر کاربری که به پیج شما وارد شود محتوای خوبی در آن نبیند یا از لحاظ گرافیکی با یک پیج بهم ریخته و بدون آیتم‌های زیبای گرافیکی روبرو شود، قطعا پیج شما را ترک خواهد کرد، پس اول تولید محتوا، دوم تبلیغات.

اگر می‌خواهید یکی از موثرترین روش تبلیغات دیجیتال و افزایش مشتریان، یعنی تولید محتوا برای اینستاگرام را تجربه کنید، محتوانت در خدمت شماست.

اگر به دنبال تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی دیگر هستید در فرم سفارش توضیحات مربوط را برای ما بنویسید، همچنین می‌توانید با ما تماس بگیرید.

در جدول زیر می‌توانید قیمت تولید محتوای اینستاگرام را در مرکز محتوانت را مشاهده کنید.

نگارش متن پست تخصصی اینستاگرام
تعداد پست یا اسلاید نرخ هر پست
هر تعدادی تماس بگیرید
نگارش کپشن پست تخصصی اینستاگرام
تعداد کپشن‌ها نرخ هر پست
1 تا 10 عدد 24000 تومان
11 تا 20 عدد 22000 تومان
21 تا 30 عدد 18000 تومان
طراحی بنر استاتیک برای پست یا استوری
تعداد بنرها نرخ هر بنر
1 تا 10 عدد 72000 تومان
11 تا 20 عدد 67000 تومان
21 تا 30 عدد 66000 تومان
طراحی بنر متحرک برای پست یا استوری
تعداد بنرها نرخ هر بنر
1 تا 10 عدد 96000 تومان
11 تا 20 عدد 90000 تومان
21 تا 30 عدد 84000 تومان

مزایای تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی در محتوانت

  • مناسب انتشار در انواع پیج‌ها
  • تبلیغات صریح یا نامحسوس
  • کپشن‌های صد در صد تألیفی، جذاب و تاثیرگذار
  • مطابق تکنیک‌های اثربخشی بر مخاطب
  • هشتگ‌گذاری اصولی و صحیح
  • بازخوانی‌شده و ویراستاری‌شده
  • انتشار در پیج مورد نظر شما حسب درخواست
  • طراحی بنرهای گرافیکی جذاب طبق تم رنگی مورد نظر شما
  • ارائه اتود اولیه

تعدادی از نمونه‌کارها را در زیر مشاهده می‌کنید.