021-28425017

ساخت محتوای صوتی(پادکست)

آشنایی با محتوای صوتی (پادکست)

جدول قیمت پادکست

اگر به دنبال انواع روش‌های بازاریابی دیجیتال باشید حتما راجع به “بازاریابی صوتی” شنیده‌اید. حتما می‌دانید که آینده سرچ گوگل در سرچ صوتی است، پس اگر از الان تولید پادکست را آغاز کنید می‌توانید در زمینه تخصصی خود جزو پیشگامان محتوای صوتی باشید. اکنون که به دنبال تولید این نوع محتوا هستید، قطعا قیمت پادکست نیز از اهمیت بالایی برای شما برخوردار است.

اگر به وبسایت‌های پیشگام در انواع زمینه‌ها مراجعه کنید متوجه می‌شوید که اکثر آن‍ها وبلاگ‌های دارند که در آن پادکست‌های خود را منتشر می‌کنند، همچنین می‌توانید برای هریک از مطالب وبلاگ خود یک پادکست تهیه و آن‌را در انتهای مطلب منتشر کنید تا مخاطبانی که وقت خواندن مقاله مورد علاقه خود را ندارند، از گوش دادن به آن لذت ببرند و در نهایت با استفاده از این روش اثربخشی تولید محتوای متنی خود را افزایش دهید.

حتی این روزها خیلی از افراد پادکست‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام نیز منتشر می‌کنند و این کار مثل این است که با یک تیر چند نشان بزنید. محتوانت با دارا بودن بیش از ده‌ها گوینده نریشن حرفه ای آقا و خانم با سابقه، در این راه یاری‌گر شما است. به یاد داشته باشید برای تولید محتوا هیچ وقت دیر نیست!

دیگر نگران قیمت خدمات مالتی مدیا نباشید

مجموعه محتوانت برای تولید محتوای مالتی مدیا در کنار شماست. برای سفارش پادکست، اینفوگرافیک یا موشن گرافیک همین حالا با ما در ارتباط باشید. قیمت محتوای مالتی مدیا بر مبنای زمان و سبک طراحی متفاوت است. به طور مثال قیمت موشن گرافیک بر اساس مدت زمان، سبک و طراحی شخصیت‌ها متغییر است. یا قیمت پادکست بر اساس زمان و کاربرد نهایی پادکست، متفاوت خواهد بود. به شما توصیه می‌کنیم در کنار محتوای متنی از خدمات مالتی مدیا نیز برای تولید محتوا استفاده کنید.

خدمات تولید محتوای صوتی در محتوانت

گویندگی موشن گرافیک

مرحله مهم پس از تولید موشن گرافی، گویندگی آن است. محتوانت به کمک گویندگان حرفه‌ای و با سابقه خود به موشن گرافی شما حال و هوایی تازه می‌بخشند. غفلت از این مرحله صدمات بسیاری به ویدئوی شما وارد خواهد کرد. پس اگر ویدئوی خود را ساخته‌اید و نیاز به گوینده‌ای ممتاز دارید همین حالا سفارش خود را ثبت کنید اما اگر هنوز ویدئوی خود را نساخته‌اید می‌توانید از خدمات ساخت موشن گرافیک محتوانت استفاده کنید.

پیام خوش آمد صوتی

این نوع محتوای صوتی حاوی پیام خوش آمدگویی است که توسط گویندگان خانم یا آقا تولید می‌شود. چنین محتوای صوتی را می‌توان در تلفن‌های هوشمند امروزی و یا سانترال و Voip استفاده کرد تا تماس گیرنده مجذوب شود. در اغلب اوقات این محتوا شامل متنی زیبا و تاثیرگذار است تا شنونده پس از شنیدن آن حس خوبی از برند شما را به یادگار ببرد. این نوع پیام در اکثر اوقات توسط گویندگان خانم تولید خواهد شد.

تبدیل متن به محتوای صوتی

هر محتوایی که به صورت متن باشد توسط گویندگان حرفه‌ای محتوانت به محتوای صوتی تبدیل خواهد شد. از یک متن کوتاه مانند: خبر یا سخنرانی گرفته که در نهایت تبدیل به پادکست صوتی خواهند شد تا کتاب‌های چند صد صفحه‌ای که به کتاب صوتی تبدیل می‌شوند. شنیدن صدای گرم گوینده‌ای با تجربه می‌تواند متنی سرد و بی روح را به متنی خاطره انگیز تبدیل کند. صدایی که تا سال‌ها در یاد شنونده آن خواهد ماند.

تدوین پادکست صوتی

پادکست هم مثل سایر ابزارهای چند رسانه‌ای نیاز به ادیت دارد. ادیت پادکست یا همان تدوین فایل صوتی تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت کار دارد. یک از پرکاربردترین فایل‌های صوتی کتاب صوتی است که طرفداران زیادی در اقشار مختلف جامعه پیدا کرده است. چنین محتوایی باید با اصول حرفه‌ای تولید محتوای صوتی همخوانی داشته باشد. به همین دلیل ما در مجموعه محتوانت از تدوینگران خبره‌ای در  تدوین کتاب صوتی کمک می‌گیریم. انتخاب درست ابزارهای صمعی یا حتی بصری در کتاب صوتی، باعث افزایش میزان دانلود آن خواهد شد. 

قیمت پادکست

تولید محتوای صوتی آن هم با قیمت ارزان کار سختی است. چرا؟ چون برای تولید هر پاکدست 3 نفر درگیر خواهند بود. نویسنده، گوینده و ادیتور که هر کدام نسبت به زمانی که روی کار می‌گذارند در قیمت پادکست تاثیرگذار خواهند بود. از آنجایی که پادکست‌های تولید شده در محتوانت با بالاترین سطح کیفی و توسط تیمی از افراد متخصص تولید می‌شود؛ نمی‌توان قیمت پادکست را پایین در نظر گرفت. اما همین قیمت هم در مقایسه با مراکز غیر تخصصی و افراد غیر متخصصی که پادکست تولید می‌کنند به مراتب پایین‌تر است. محتوانت تمام تلاش خود را کرده است تا در کنار افزایش همیشگی کیفیت، قیمت پادکست را در سطح عادلانه‌ای ثابت نگه دارد.

 

در جدول زیر می‌توانید قیمت محتوای صوتی (پادکست) در مرکز محتوانت را مشاهده کنید.

جدول تعرفه تولید پادکست و کتاب صوتی

موضوع نرخ به تومان
نریشن تا 1 دقیقه 200.000 تومان
پادکست از 1 تا 15 دقیقه هر دقیقه 40.000 تومان
اپیزود طولانی از 15 تا 60 دقیقه هر دقیقه 30.000 تومان
کتاب صوتی از 60 دقیقه به بالا هر دقیقه 25.000 تومان

نرخ نگارش سناریو به صورت مجزا محاسبه می شود

تعرفه تولید پیام خوش‌آمدگویی صوتی

تعداد کلمات متن نرخ به ازای 1 دقیقه (هر دقیقه 100 کلمه)
1 تا 1000 کلمه 250000 تومان
   

تعرفه گویندگی (نریشن) برای موشن گرافیک یا ویدئو با گویندگان نریشن حرفه‌ای و خوش صدا

مدت زمان نرخ به تومان
از 1 ثانیه تا 1 دقیقه 300.000 تومان
از 1 تا 3 دقیقه هر دقیقه 175.000 تومان
از 3 دقیقه به بالا هر دقیقه 150.000 تومان

در صورت تایید، برای مصاحبه دعوت خواهید شد

مزایای تولید پادکست در محتوانت:

  • مناسب درج در انواع وبلاگ‌ها، وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی
  • استفاده از گویندگان صدامخملی، حرفه‌ای و با سابقه
  • صد در صد باکیفیت و بدون نویز
  • استفاده از موزیک‌های زمینه بسیار زیبا و گوش‌نواز
  • امکان انتخاب گوینده آقا یا خانم
  • مطابق تکنیک‌های اثربخشی بر مخاطب
  • مناسب‌ترین قیمت محتوای صوتی

برای شنیدن یکی از نمونه‌های پادکست بر روی فایل‌های زیر کلیک کنید.